Bursel canım bende gittim çamlıca Erdem’e ilk gebeliğim ilk 5 6 haftada gittim sanırım doktor içeri aldı eşim de girmek istedi kör müsünüz yazı var giremezsiniz dedi yemin ediyorum üç saniye ya ekrana asla bakmadı iki sefer oynattı cihazı karnımda kalk boş haftaya gel alttan bakarım yoksa kürtaj yaparız dedi ben nasıl üzüldüm internetten araştırdım bu doktoru bir güzel yorumları var burda da öyle herkes memnun birde çok kalabalık bir hastaneydi ama çakmak Erdem de annem Ayşe hanıma çok büyük bi ameliyat oldu akrabalarım sezeryan doğum yaptı hepsi çok memnun kalmış çakmaktan Fatoş hanım varmış kadriye hanım bunlar da Ümraniye’de kendi kliniklerinde sanırım uygun ama birde şöyle birşey var zahide küçük o kadar sevilen.bi doktor ona bile kasap gibi biçmiş diye yorumları okudum benim doktoruma neler neler demişler tamamen senin güvenin her insan uyuşamaz doktoruna güvenmelisin bence öncelik o zaman çok daha rahat doğumun olur rabbim sağlıkla almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi kucağımıza