Enfalcik Hayırlı geceler kızlar biraz önce tuvalete girdiğim de akıntı içinde kırmızı kan geldi nişan mı ki acaba daha 36 haftalığız erken olmaz mı nişan geldikten sonra ne kdr süre sonra doğuyor şuan çok korktum lütfen beni bi aydınlatın 😰😰
alyaninannesi2 Enfalcik hiiçç bilmiyorum ama sanki 2 3 hafta öncesinden nişan gelebiliyor diye duymuştum. Hayırlı zamanda sağlıkla gelsin inş 🤲🏻
elcn4139 Enfalcik buyu ihtimal nisan. bazen 1 gün icinde bazen 2 hata icinde bazen 3 benim arkadas 3 hafta sonra dogurmustu nisn geldikeb sonra
Defne28 Saatler içindede olabilir 1 hafta 10 gün sonrada olabilir… korkmayın dua edin kendinizi takip edin suyunuzun geldiği veya sancılarınız başladığı gibi hastaneye gidin🙏🏼
Selinbati Enfalcik ilk kızımda insanım gelmişti 1 ay sonra suyum patladı doğum yaptım ama kişiden kişiye değişebilir bu canım 😊
Snm2021 Enfalcik canım ben şuam36+6 oldum bundan iki yada üç hafta öncede banada aynısı oldu doktorumu aradım sordum panik yapma bol bol su iç dedi ve bi sorun olmadı şuanda bi sıkıntım yok öyle çok şükür bence bi doktoruna danışmanı tavsiye ederim
Teacherr Enfalcik benim de iki saat önce geldi acile gittim nişan. Zaten gelmeye devam ediyor nişan olunca. Kanlı geldi benim de
Enfalcik Kızlar şuanlık bi sıkıntı görülmüyor yani ağrım vs yok dua edin inş rabbim hayırlısını versin