33+5 günlük hamileyim erken doğum tehlikem vardı zaten bebek bugun cok sık sertleştiği için acile gittim doktorumun da onayıyla açıklık kontrolü yapıldı parmak ucu açıklık var dendi kendimi iyi hissettiğim için eve geldim ve kanama gördüm alttan muayene hiç istemiyordum ama doktorum onayladığı için Bi şey diyemedim. Muayene sonrası açıklık daha da artar mı acaba? Bu şekilde olan erken doğuran var mı