alyaninannesi2 Herkese merhaba, 10 haftalık hamileyim cinsiyet için 12 13 haftalarda gitsem çok mu erken olur ? Bi kaç tanıdığım 12.haftada öğrenmiş ama bazıları da 14 olmadan öğrenemezsin diyor kafam karıştı. 2 kere muayene ücreti vermek istemiyorum. 😬
Gozdeku alyaninannesi2 bence erken gitmeyin. 16-18 haftalar daha uygun. Çünkü tam tersi çıkabiliyor o tahmin. 😇
Melikemreclk alyaninannesi2 Aynen erken ama ben şuan 13 haftaligim bana 12. Haftadan büyük ihtimal tahmin verdi bakalım hayırlısı mide bulantılarıniz oldumu hiç ben üçüncü aya girdim ama hiç olmadı çok rahat gecio
Bett_blog alyaninannesi2 beneğe bağlı kuzum ve doktorun tecrübesine bebek güzel pozisyondaysa erkekse kesin söylüyorşar 12.haftada bile ama kızsa yüzde veriyorlar çünkü erkeklerde yumurtalık artı pipi gelişimi olduğu için pipiyi görünce erkek diyorlar ama kız diyemiyorlar acaba yumurtalıkları mı vajina sandık gibisinden benim kız hemen gösterdi 12.haftanın ilk gğnünde büyük ihtimal kız dedi 28+5deyiz kızımız olucak yani kafı uzattım🙈🤗 doktor tecrübesi bebeğin ğozisyonuna bağlı🥰 sağlıkla gelsin miniğiniz🤲🏻💕
alyaninannesi2 Melikemreclk ya ne güzel erken öğrenmişsiniz. Erkek mi ? Genelde erkekse erken öğrenirsin diyorlar. Valla mide bulantım oluyor ama ilaç kullandığım için kusma derecesinde değil. Bende yanma daha çok oluyor. Çok şanslısınız eğer bulantı yanma vs yoksa.
Gozdeku alyaninannesi2 biliyorum ama yaşayınca insan bi buruk oluyor. 12. Haftada erkeğe benziyor dedi, biliyordum tabi erken olduğunu. Kızım olacak ama 🙈 erkek belirtisi dolu vücudum hiç onlara da bakmayın 😁
Melikemreclk alyaninannesi2 Evet erkek dedi doktor büyük ihtimal ama ben çok umitlenmiom ne olacağı belli olmaz ama bazı hurafeler vardır rahat geciosa erkektir die ekşi çok seviom ama tatlı yiyince erkek derler çoğu insan inanmam böle seyelre ama bakalım😄😄😄
alyaninannesi2 Melikemreclk yok ya doğru değil onlar benim tanıdıklar hep erkekte ekşi vs yemiş😂 anne az çok hisseder bence 😌 sağlıkla gelsin inş 🤲🏻🌸
alyaninannesi2 Bett_blog çok teşekkür ederimm bende o zaman 13.haftada gideyim şansıma artık inş gösterir 😂 sizde sağlıkla kolay bir doğumla alın kucağınıza inş 🤲🏻🌸
Melikemreclk Gozdeku Aynen bence Doktorlar kesin olmdan bı tahmin bile yapmamalı bide büyük ihtimal dedi bana ben çok umitlenmem gerçi ama birazda olsa insan tuhaf olur
alyaninannesi2 Gozdeku yaaa 😬 evet belirtiler herkeste değişiyormuş. Hurafeler hep yanıltıyor. Bende erkek hissediyorum rüyamda falan erkek gördüm diye sanırım 😬 bana başta erkek sonra kız dese şoka girerim sanırım 😂
AltinYildizMom alyaninannesi2 14 16 dan önce söylenenler çoğunlukla tahminde olabiliyor bekleseniz daha net sonuç alırsınız
Gozdeku Melikemreclk aynen çünkü hamile psikolojisi hemen hayaller kurmaya başlıyoruz böyle. Bir ay sonra hopp değişiyor. Şimdi biri çıkıp oğlan dese algım tamamen kaybolur 😁