Merhaba herkese, mide yanmam çok kötü boyutlara ulaşmıştı.sanki içimde bir ejderha yaşıyordu sürekli alev püskürtüyordu. Sonunda bir yerde birisinin bir çay kaşığı türk kahvesini ılık suyla tükettiğini iyi geldiğini okuyup kusacak olsamda mecburiyetten denedim. Ve 3-4 gün beni çok rahatlattı. Arada hafif yanmalar oluyor ama ciddi rahatsız etmiyor