Zeysezer canım benimde adetime 4 gün vardı beta 91 çıkmıştı. 2 gün sonra tekrar kan ver. Benden sana tavsiye beta en az 5000 olmadan da doktora gitme. Psikolojik olarak çok yıpranırsın. Benim ilk gebeliğimdi. Çok heyecanlıydım. Beta 750 iken gittim kese yoktu, >10000 üzeri gittim kese vardı bebek yoktu, sonra bebeği gördüm, bir hafta sonra kalp atışını duymaya gittim miniğimin kalbi atmadı kürtaj oldum. Psikolojik olarak çok yıprandım. Bugün 33 gün oldu. Olurda Rabbim tekrar nasip ederse ilk gebeliğimdeki gibi heyecanlı olmayacam. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah sana da 🙏