Kızım 32 haftaya kadar göstermedi ya bağdaş kurup oturuyor ya bacaklarını sıkarak uzatmış yatıyordu. Aynı gün bi hastane Kıza benzetirken başka bir hastane erkek dedi. Artık 32. Haftadan sonra bi dr kızlar edepli oluyor göstermiyor Kıza benzettim dedi. Sonra da yeri dar olduğu için hareketi kısıtlandı görünmedi. Kız için hazırlık yaptık ama doğuma giderken son anda çantaya abisinden kalma bi erkek takımı koydum ki erkek olursa pembeli dantelli kıyafetlerle fotoğraf çekmeyelim 😂😂 sonuçta kız oldu