aynurrrrrrrrrr Kızlar kanamam oldu ve hemen doktoruma gittik plesantada ayrılma gördü Bir gün hastanede kaldım şimdi evdeyim kanamam çok şükür bitti bu konuda bilginiz var mı lütfen yardımcı olun huzursuzum
aynurrrrrrrrrr Mamak o nedir onunla ilgili birşey demedi belki de o telaşla anlamadım ben ayrılma olduğunu söyledi bi anda bazı şeylerden kaynaklı oluyormuş en son sabah taburcu olduğumda içteki kanamam çok şükür durmuştu
aynurrrrrrrrrr Mamak şimdi baktım ne olduğuna evet zaten kanamamın sebebi o şekilde gerçekleşirmiş en son
Mamak aynurrrrrrrrrr cok sukur canim. Hematom kan birikintisi oluyor rahimin civarinda bi yerde. Kimisi daha buyuk kimisi daha kucuk oluyor. Benim iki gebeligimdede vardi. Genelde ya vucut absorbe ediyor yok oluyor yada sen kanamayla onu atiyorsun. Sende akitmissin sanirim. Allah saglikla kucagina almayi nasib etsin🌺