Busra333 dogumdan sonra boyatmaya genelde saçtaki kimyasal boya kokusunu bebek soluyacagı için önermeyen varsa önermiyor. O kadar. Yani benim suan tek tutungudum şey kendimi toplar toplamaz saçlarımı boyatmak ve öyle de yapacagım.
Forumda aratırsanız bir kaç gün emzirirken kokuyu solumasın diye bone takan anneler filan da var 😂 ya da ilk gün sütünü sagıp veren , cok yakın temas kurmayan vs.