Cgdmgl merhabalar, geçen gün bir kitap okumuştum. Orda şöyle yazıyordu. Bu haftalarda bebeğin hareketlerinin azaldığını düşünen anneler kendini strese sokmamalı. Bu haftalarda bebeğin sadece en sert yaptığı hareketleri hissederler. Normalde de hareket ediyordur fakat küçük ve güçsüz olduğu için gün boyu tüm hareketlerini hissedemezşer diyordu. Sizde ilk önce stres yapmayın. Duruma bakın içiniz rahat etmiyecekse bir doktora görünün.