busrAras_3625 bana da kağıt vermedi söyledi. Söylediklerini yazayım.Sabah 9 gibi kahvaltı : 4-5 tane zeytin, yiyebildiğin kadar peynir (özellikle kaşar),haşlanmış yumurta, yeşillik domates,salatalık, süt Ya da taze sıkılmış meyve suyu (ben kahvaltıda süt içemiyorum açık çay içiyorum ).
Kahvaltıdan 2 saat sonra ara öğün;ceviz ,badem,süt buradakiler nesquikli süt önerdi (sabah içilmemişse )
2 saat sonra öğle yemeği : köfte, yoğurt,et,baklagil,balık ne yiyebilirsen.
2 saat sonra tekrar ara öğün: meyve,havuç suyu,kek ,ben büskivisi ne varsa evde.
2 saat sonra akşam yemeği: öğle yemeğindeki gibi et,balık,köfte,nohut,bulgur pilavı,salata vs
Gece yatmadan önce muzlu süt