Anneler merhaba, bir kaç gün önce bacak uyuşmasıyla alakalı konuşmuştuk burada magnezyum eksikliği vs. Diye fakat şimdi hem araştırdım hemde düşündüm sadece sol baldırımın bir bölümü çok uyuşuyo başka uyuşukluk yok sadece orası ve artık bacağımı sürükleyerek yürümeye başladım sinir sıkışması sanırım.. siz ne düşünüyorsunuz bu konuda üç gün sonra doktor randevüm var gitmedim bekleyim diye ama