Lulemom Hem 19 da hem 22 de oldum. Kendi doktorum yaptığı için iki kontorlümde de baktı. Ama 19 da da tüm organlarını falan görmüştü zaten. 22 de gittiğimde sağlamasını yapalım diye bi daha baktı.
Pembe_duslerr Lulemom ben 20de gittim kendi doktorum baya inceledi.sonra radyoloji bölümüne yönlendirdi oradan sıra verdiler ama 23.haftama denk geliyor bana biraz geç geldi normal mi acaba ya
havva365 Pembe_duslerr merhabalar 23hafta gitmeniz daha iyi olur hem bebeğiniz kendini daha net göstermiş olur ben randevuyu o haftaya aldığım için erken gitmiştim hayırlı haberler alın İnşAllah 🤲