Anneeaa hayır her şey yolunda gidecek. Kendini psikolojik olarak sikma. Ben hep iyi olup hemenn kalkicam çocuğuma kendim bakicam dedim öyle de oldu. Aslında çok canı tatlı biriyim herkes şaşırdı hatta çocuğumu emzirdim sarılık bile olmadı bazilarj kucağına alamazmis ağrıyor diye.ama ben çok yürüdüm çok su içtim çabuk toparladim