Sudeeee Kızlar 19+3 hamileyim ama bebeğin hareketlerini hissetmiyorum neden ? Sizler kaçta hissetmeye başladınız korkuyorum
Kara96 Sudeeee Bizde bugün 19+1 olduk bende ilk defa bugun hissettim hareketini korkma canım 22 haftaya kadar hissetmeyen olabiliyor endişelenme 🙏🏻
Byby99 Sudeeee inan 2. Gebeliğim olmasına rağmen 25 de anca hissettim bazı bebekler biraz gecikebiliyor sanırım 🥰
Tugcetatli Sudeeee 22 ye kadar normal diye biliyorum ama bi cikolata yiyip 10 dk sonra sirt ustu dumduz yat karnina azcik soguk ellerle dokun bakalim belki hissedersin 😌ben zorla hissettim sanirim😂
BorasMom Sudeeee 24.haftaya kadar normal doktorum öyle demişti ben 20+3′te hissettim karın altında pıt pıt öyle çok şiddetli hissetmek için 28.haftayı buluyormuş