Guneyinannesi1 Nurayselvi daha yeni 10 haftalık oldum bende yani kafama estikce gidiyorum açıkçası bazen iki haftada bir bazen korkarsam hemen gidiyorum belli bi zamani yok 😆
2-prensesannesiii Nurayselvi 5 haftalikken gittim en son daha gidemedim haftaya gidecegim inşaallah bana gore ayda 1 yeterli geliyor
sumeyraballl Nurayselvi 9 haftalık oldum 3 hafta da bir çağırdı ama geçici doktor annemn yanında kalıyodm kendi evime geçince direk kendi doktoruma gidicm oda 3 hafta dan 3 haftaya derse 2 hafta da bir gelim diğcm
Emine3210 Bende 9 haftalık hamileym ilk başlarda yok kese görünmedi bebek görünmedi derken kalp atışı felan 4 kez gittim doktor çağırdı tabi kendi kafama göre değil ama şuan ne zaman gitmem gerektiği hakkında fikrim yok en son randevuya gitmedim
esmanurky Emine3210 canım kalp atışını duydun mu peki bende 8 haftalığım ilk başta kese benimde görünmedi sonra göründü cuma gittim kalp atışı için az duyuldu Perşembe tekrar gidecem
Simalgul_ @Nurayselvi ne zaman rahatsız olsam gidiyorum .düşük riskim var özel kapalı saate denk geldiğinde acile gidiyom .ama benim kanamama bağlı 7+2 haftalık bebeğim
Gamzebrb Simalgul_ merhaba benim sorum konuyla alakasız ama beni yanlış anlamazsan neden yorumun altında yanıtla seçeneğine tıklayıp yanıtlamıyosun da @ harfine basıp yanıtlıyosun kime ne cevap vermişsin göremiyorum da😂
bebisimm3 Simalgul_ kanama derken kırmızı mı oluyor yoksa kahverengi mi yada kırmızıysa az az mı yogun mu canm
ebruzb 6 da keseyi gördük 8 de kalp atışı şuan 9um doktorum 1 ay sonraya çağırdı 🌸 ikili tarama testi ve ense kalınlığına bakarız dedi
Simalgul_ bebisimm3 yoğundu öncesi iğne serum yaptılar özelden artık lekelenme tarzında kahve rengi ama lekelenmem bayram sabahından beri var iki defa kırmizi yoğun oldu o zamanda iğne yaptım şimdi haftada bir iğne günde üç defa progestan kullanyom
bebisimm3 Simalgul_ anladım canm tmm ben daha gebe miyim bilmiyorum 30 günüm geçti 7 gün leke gördüm hep bazen kan bazen kahverengi bazen beyaz akıntı 3 4 gündür de başım dönüyor başım agrıyor midem bulanıyor arada adet öncesi olurdu ama adet sonrası olması şüphelendirdi pazartesi gidip kan vericem [url=https://www.hizliresim.com/lzry4vf][img]https://i.hizliresim.com/lzry4vf.jpeg[/img][/url] idrar testi başta negatifti 1 saat sonrası böyle oldu bişey anlamadım açıkcası ama bu test lekelenme öncesi yaptıgım bidaha yapmadım
Gamzebrb Simalgul_ acaba rakamları mı siliyodun gecenlerde burda bi arkadaşımda aynı böyle yapıyodu bende sordum oda dediki bende tek tek rakamları siliyodum isim çıksın diye demişti bende acaba sende mi öyle mi yapıyosun zorluk çekme diye sormak istedim bi kaç postta yorumunu okumuştum hep @ koyuyodun ondan sormak istedim ☺️
Simalgul_ bebisimm3 Bence var canım çünkü ilk yaptigimda benimde öyleydi kistim vardı randevum vardı sordum hamile değilsin dedi gözükmüyor dedi 10 gün sonra kontrlm vardı gittim hastaneye adetime 4 gün vardı gidip kan tahlili yaptım vardı
Guneyinannesi1 Nurayselvi ilk gebeligim skntiliydi 12 haftamda kurtaj oldum suan 2 hafta bi an önce gelsin diyorum iple çekiyorum bi kere dilim yanmis ondan