Ya iki günden beri aşırı derece bebeğim hareketli aşırı ama ben bunun tekme mi yoksa burada hıçkırık falan dıyorlardı o mu anlayamadım ya da başka şey mı bılmıyorum ama aşırı karnıma vurması var 25. Haftamdayım daha önce böyle olmadı pıt pıt pıt durmuyo yahu korkuyorum acaba bısey mı oldu gelıyo mu falan dıye hareket edıyorum gezıyor ama sonra aynı yerde atmaya devam edıyo karnım bır o yana bır bu yana gıdıyor gıbı ıcım kıpır kıpır yanı bır bebek de bu kadar hareketlı olamaz değil mi önce yavaş oluyo sonra pat pat devam edıyo korkuyorum da degısık bısey bu nedır yaşayan var mı