Ela0546 Merhaba sevgili anne adayları arkadaşlarım. 36 haftalık gebeyim. Malum doğum yaklaştıkça heyecan ve stres artıyor.. özellikle doğum sancısı nasıl olur ve hissedemezsem anlamazsam diye korkularım çok oluyor bu konuda tecrübesi olan annelerden yorumlarını bekliyorum.. acaba tam olarak nasıl bir ağrı olacak🙈 regl sancısı gibi mi ? Arada oğluşum sağ tarafa toplanmaya başladı ve karnım sert oluyor öyle olduğu zamanlarda bunlar yalancı sancılar mi?
Elakeskin Ela0546 Bende 38 haftadayim acemiyim bana da bilgi verirmisiniz benim de bebeğim sol tarafa toplanıyor karnım çok sert oluyor kasıklarım çok ağrıyor çok sancı yapiyor baskı veriyor aşağı arada yürümede yatmada oturmada zorluk çekiyorum Rabbim tez zamanda sağ salim kucağimiza almayı nasip etsin Ama yürüyüş yapıyorum sabah aksam faydası oluyor en azından acilmani daha rahat faydası var demişti doktorum
Mom789 Ela0546 evet bunu her kontrole gitmemde bende soruyorum anlamazsam napcam diye hep cevabi anlamama ihtimalin yok oluyor,yani nasil biseyse anliyormusuz 😂 artık rüyamda suyum geliyor ama ben doktoru aramak yerine burda post aciyorum doguruyorum diye ruyada bile sapıttım iyice 😂😂
irorkay Ela0546 benim de sağ tarafımda toplanıyor hep bebeğim henüz 30 haftalığım doktoruma sordum gayet normal hiçbir sorun yok dedi 🤷♀️
MelSer Ela0546 bende de benzer duygular… 🤦🏻♀️ Hatta 35+5 te nst de sancım çıkmıştı. Doktorum soruyor hissetmiyormusun diye ama ben hiç bişey hissetmedim. Gebelikten öncede Mide rahatsızlığım vardı karın ağrılarım hep olurdu. Ondanmıdır bilemiyorum . O yüzden doğum sancısı nasıldır nasıl olcak onuda bilmiyorum 🤷🏻♀️
Byby99 Ela0546 inanın doğum sancısı anlaşılmayacak birşey değil o zaten geldikçe doğururyorum diyeceksiniz 🥰 ben ilk sancım geldiği an eşime dedim bugün doğurcam hazırlıklı ol diye 🐣
Sssevgiii Ela0546 benim kasıklarımda gaz sancısı gibi başlamıştı ve aynı anda bebek toplanıyordu süreside düzenli olunca doğum sancısı olduğunu anlamıştım suyum ya da nişanımda gelmemişti
idiloska Ben gazla kasılmayı sancıyı hala anlamıyorum. Karnım sertleşiyor bebek toplanıp sert hareket ediyor, karnımı kemerle sıkıyorlar gibi oluyor bu kasılmaymış, arada da kasıklarım ağrıyor bu da sancıymış sanırım. Nst’ye girdim bişey çıkmadı, açılmam da yok. 35+2′yim.
Caho1 Ela0546 şöyle ki hafif adet sancısı gibi başlıyor dakika tutun çünkü düzenli geliyor örneğin 5 dakikada 1 zaman geçtikçe artıyor ve dakika kısalıyor bn evdeydim 3 dkka da 1 başladı duşa girdim çıktım 2 dakka da 1 e düştü hasteneye yetiştim 15 dkka için de doğurdum anmıyorsunuz zaten iç çamaşır hep ıslaktı suyum geliyordu
Yavrucuk07 Ela0546 oncesinde suyun gelir zaten ,sonrada agri siddetlenmeye baslar ve 5 dk bir olur,1 dk surer,sonra tekrar baslar,arttikca sirta verir agriyi,o sekilde anlarsin zaten,ama dogumdan sonra hepsini unutuyorsun