Bussratozaan umuyorum kötü bir şey değildir doktora danışmakta fayda var. Tabi ben şimdi şiddetini bilemiyorum ama kendimizi strese sokmamakta fayda görüyorum. İçimizde bir canlı yetişiyo her şeyiyle bir bütün oluyo bizden var oluyo vücutta o kadar çok şey çalışıyo o kadar çok değişiklik oluyo ki. Bunları normal olarak görüyorum. Ama tekrar söylemek isterim tabi şiddetini bilemediğimden böyle diyorum. Kendinizi dinleyin, eğer gerçekten dayanılamayacak bir şeyse doktora danışın mutlaka. Ben de 28 deyim benim de oluyor öyle. Genelde de gaz sebepli oluyor ve hamilelik öncesi de gazdan çekmiş biri olarak gaz sıkışmasının insanı öldürcek gibi hissettirdiğini çok iyi biliyorum :/ hemen sıcak su torbası vs yapıp orayı yumuşatmak lazım. Geçmiyorsa da doktor 😔