Boncukgiller003 yumruk gibi değil canım bir kaç parmağı ile muayene etti doktorum çok kısa sürdü ve aşırı ağrılı bişey değil açıkçası kimsenin korkuttuğu gibi bişey değil siz yeterki kendinizi kasmayın ve rahat olun bence, ben çatı muayenesi olmadan 2 hafta evvel doktorum çatı muayenesi yapacağını söylemişti zaten o nedenle kendimi psikolojik olarak hazırladım, ama inanın bu çok doğal bir durum