Kızlar her akşam 11 de dışarı çıkıp yürüyüş yapıyorum. Covidden dolayı anca bu saatte bulunduğum semtte cok büyük bir park var , eşim polis olduğu için bekçiler sağolsun parka bizden başka kimseyi almıyorlar.(Covid var ne yürüyüşü diyenler olacak o yüzden açıklama yaptım)) Her akşam aşağı yukarı 8 bin adım atıyorum 13+4 üm ve yürüyüş bitip eve geldiğimde kasık ve belimde batma oluyor. Bu durumu yaşayan var mı?