Mervebozkurt35 Vajinamın sol tarafında bir ağrı var yürüyünce bile ağrıyor anca yatmam uzanmam yada oturmam gerekiyor nedeni ne olabilir ciddi bir durummudur? Yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim
Sudeecem86 Mervebozkurt35 canim cok dikkatli ol bence git doktora gecen hafta pazar ölümden döndük oglumla şimdi kuvezde 34 haftalik dogum yaptim vajina ve idrar yollarimda şiddetli agriyla gittim hastaneye kanamam basladi hastanede
Mrv-ElfAda Mervebozkurt35 Benim de 12 haftalık henüz ama rahim ağzında bi ağrı hissediyorum ara ara normal mi bilmiyorum🥺
Gulizarsahinguler Mervebozkurt35 bende araştırdım normal yazıyor bir gün sonra gittim. Ancak hiç de normal değilmiş rahim ağzımda kısalma olmuş 5 gün hastaneye yatırdılar 27. Haftadan beri riskliyim yatıyorum suan 35 haftalığım ana verdiği ilaçlar ve istirahat sayesinde. Gitmesem önemsemesem kötü şeyler olabilirdi Allah korusun lütfen siz de gidin sonradan pişman. Olmamak için
HavvaFer Mervebozkurt35 bebeğin başı aşağı dönmüşse vajinaya baskı yapar ondan olabilir. Bebeğin hareketlerinde azalma yoksa, sizde de ciddi bir sıkıntı yoksa korkmayın 🤗
Mervebozkurt35 CeydaCavus sizin baya yaklaşmış doğum allah yardımcınız olsun tez zamanda sağ Salim inşallah 🥰
Mervebozkurt35 Sudeecem86 allah acil şifalar versin canım :( çok aşırı bir şeyim yok ama doktorumla iletişime geçeceğim
Sudeecem86 Dua edin kizlar bebegime 1 haftadir gozyasim dinmedi cok zor bir bekleyis bebeginin yaninda olmamasi gunler durdu sanki cok kötüyüm
Mrv-ElfAda Mervebozkurt35 Araştırdım normal yazıyor ama yine de doktora danışmakta fayda var haklısınız
Eylemmm1655 Mervebozkurt35 benim de agriyo doktorum a sorduğum da bebek asagi baskı yaptığı için oluyo dedi ayakta durma yürüyüş yasak dedi 33+4 haftalık olduk suan uc hafta daha sürekli yat dedi doktorum çünkü asagi baskı yaptığı için nst de doğum sancısı cikiyo yani erken doğum riski