Herkese mrb
25mayista kızımı sağlıkla kucagima aldım zorunlu sezeryan ve genel anestezi ile doğum yaptım.sukur ki bebeğimde bende saglikliyiz fakat benim hastanede sorunum gaz oldu iki gün ilaç ve serumlara rağmen gazım cikmadi karnım davul gibi şişti ve unutamayacağım iki gün geçirdim sancılı.sonrasinda sıcak su icmemi önerdi bı yakınım ve o iki bardak sıcak sudan sonra direk tuvalet ve gazım çıktı.dogum yapacak arkadaşlara tavsiyemdir icebileceginiz sıcaklıktaki suyu gaz çıkarmak için mutlaka deneyin.