Omerhatice Piyorida bizdede oyle derler genelde çevremdeki kiz bebekler 37+ve 38+da doğuyor gercktn ama iki yakinimin 41 i bile bulmuştu kiz bebeği Bazende belli olmuyor tabi
surelitta52 Piyorida Kesinlikle hurafe 😄 Ben 41. haftam da doğurdum kendim 37 haftalık doğmuşum. Yakınlarda bir arkadaşım 42. haftasını geçirmişti zar zor doğurabildi. Belli olmuyo yani tamamen bebeğe bağlı.
Angela Piyorida canim ben 42 ye girdim artık açılma olmadi diye zorunlu aldı doktor sezeryanla valla ona bakmıyor yani 🙃
Emreseyma58 Kız bebek erken doğar dediler dediler kandırdılar öyle diyenleri eşim bulup yolmak istiyor son 15 gün ne gelen var ne giden 😄