tazeaane ben oldum inanılmaz rahattı. İyi ki sezaryen olmuşum dedim hatta. Ameliyatta anestezi uzmanı ile sürekli sohbet ediyorsunuz sizi rahatlatıyor. Ben ameliyattan 4 saat sonra ayaklandım. 2 gün hastanede kaldım. Eve geldim her işimi yapabiliyordum. İlk bir hafta hareketler biraz daha kısıtlı olabiliyor ama aynı şey normal doğumda da oluyor. Hiç korkma iyi düşün iyi olsun. Ameliyattan sonra bol bol su iç, yürüyüş yap kesinlikle. Bir de sütsüz şekersiz kahve iç