Kızlar kendi dr aşılama yapılacağı zaman hafta sonu araya girdiği için benimle ilgilenmedi 1 yumurtan var dedi perşembe çatlatma burdu cuma çatlamamıştı yumurtam ben bugün bi delilik yapıp acile gittim ve dr ne dese 2 3 olgunlaşmış yumurtan var senin kaliteli ilişkiye girebilirsin dedi peki benim perşembe vurulduğum çatlatma iğnesine ne oldu cumartesiye kadar yumurta sayısı nasıl 2 3 oluyor ve olgunlaşmış oluyor kafamda deli sorular kendi drumda pazartesi tekrar bakalım aşılamaya alırım belki dedi ama yumurtalar çoğaldı çatlatma iğnesi ise yaramadı bunlar kalacak mı böyle anlamadım yoksa geç mi tepki veriyor fikri olan var mu