Afrartis var canım kısalma var bendede , doktor degistirdim önceki doktor kasılmaların var diye nidicard verdi oda bana cok agır geldi , hatta benim bebek 21 de kanala girmis doguyomıs , ben dügüne gitmistim ondan kaynaklı oldu topuklu ayakkabı nedeniyle zaten koşturmalı yasamım vardı oda etki etti , inan 21. Haftadan beri panikle yattım oturdum evden cıkmadım , 1 kere cıktım geri kanamam geldi , ara ara hala kanamam oluyo , bu haftada suyu sınırda dedi karın gelisimi 30. Haftada kalmıs normal gelisimi 32yle uyumluymus bende bekliyorum 🥺 yatarsan sorun olmaz ama 21 den beri her gün dogcak diye panikle geldim , dua et bol bol