Kızlar merhaba benim hamilelikten öncede sıcaktan ayaklarım ellerim vs şişerdi ama şimdi 29+3 olduk ve ayaklarım Shrek’in karısı Fiona’nın ayakları gibi oluyo🤦♀️ Özellikle uzun süre oturunca. Ödem olayına da erken başladım ben galiba😂benim gibi olan var mı aranızda ne gibi çözümler buldunuz bu ayak ödemine🤔