Zeynepysn 30 haftalik gebeyim cocuk cok serletiyo bekiştiriyo yani kendini ve afedersiniz rahmime cok vuruyo igne gibi batiyo 5 dkkada bir oluyo sizce neden
Bubuseli Zeynepysn çok normal canım hepimiz o haftalarda öyleyiz bende 36 haftalığım kendini dağ gibi sağ tarafa topluyor sertleşiyor ama geçiyor sonra kalsiyum magnezyum kasılmaları azda olsa engelliyor kullan
Gizem_34 Zeynepysn bende 30+5 haftadayim aynisini yasiyorum yalanci sancilar sertlesme merak etme canim
SedaEmre111 Çünkü bebek aşagıya iniyor doğum yaklaştığı için ben 32. Haftamda gittim doktor rahatlık yok artık yalancı sancılar başlıyacak tansiyonun arada düşecek rahminde baskı olacak kalça kemiğin ağrıyacak dedi benek ters dönmüş doğumu bekliyorsun dedi
Muberra123 @Zeynepysn bende sizin gibi 30+5 günlüğüm benimde karnım çok sertleşiyor arada bir acımada oluyor 🙇🏻♀️