ilkbahar1 İlk gebeliğimdi 🤗 Galiba sancılarımla beraber aşağıya inmişti karnım. Nişanın gelmesinden sonra, 39+2 saat gece 01.00 de bebek kasılmalarım başladı. Uykumdan uyandırdı ve Sıklaştı dakika tutmaya başladım sabah 04.00 de kadar beklemiştim. 15 dk bir gelmeye başlayınca direk hastaneye gittik. Saat 05.00 de doktordaydım ve muayene oldum 4 cm açılmam varmış. Meğersem sancı çekiyormuşum. Doğumum başlamıştı. Şok olmuştum ☺️. Saat 12.12 de de Doğurdum. Oğluşum oldu 🤗🤲🏻🧿