Kamile71 ftmlgz Bende akşam yaşadım sabah girdim bendede çıkmadı acaba arada süre olunca çıkmamış olabilir mi çünkü sabah sancı yoktu gaz sancısı gibiydi benimki belden girdi karna dogru
ftmlgz Kamile71 benimkide regl sancıısı gibiydi evet olabilir çünkü ben nstde 45 dk kaldım kısa bir süre cıkmış süreklilik yoktu denk gelmemiştirsizin