[silindi] kesinlikle katılıyoruumm🙆🏻♀️ hiç gerek yok o içeceklere ben sütüm yeterli olduğu halde doğum sonrası doktorum tavsiyesiyle içtim, o gece mastit oldum 5 gün boyunca ateşler içerisinde yandım süt tam boşaltamadıpımız için. sağmakla dahi yetşemiyordum , antibiyotik tedavisi gördüm iki hafta sonra tekrar aynı sorundan hastaneye kaldırıldım 41 derece ateşle🤦🏻♀️ hiç gerek yok o yüzden akışına bırakın zaman göstericek zaten nasıl hareket etmeniz gerektiğini