Çok normal canım hiç kafana takma benimde 23.haftadan sonra belirginleşmeye başladı 27.haftadayım hala çok büyük sayılmaz bebeğin gelişimi haftasında gittiği sürece. çok şükür benimki 1 hafta önden bile gidiyormuş büyük olmaması avantaj bile son zamanlarda yatıp kalkmak çok sıkıntı olacak çünkü.