Iyi aksamlar kizlar
Minik yavrumla 17+6 suan ve 3 gün önce kanamam oldu gece ve hemen acile gittim yatis verdiler bana
Kanamam sadece bi kere evde oldu bidaha cok sükür olmadi. Ama enfeksiyon var bende ve düsük riski var diye 2 gün orda tuttular
Doktor bana rahim agzim acik dedi.. Ben tabi korkudan öldüm:(yavruma brsy olcak diye.. Sadece yatacan dedi. progestan ve sulcid yazdi bana.. Son baktiginda 39daydi rahim agzi ve eve birakti cok sükür
Bu durumu yasiyan var mi acaba? Varsa suan nasil gidiyor?:((