Bence olabilir, dikkat etmekte fayda var. Çünkü egzersizi bile doktorum 34 ten sonra yoğunlaştırıcaz dedi, şimdilik yarım saatlik yürüyüşler tavsiye ediyor. 30 haftalığım bende. Ama kötü döneme denk geldik, bende eve kadın almak istiyorum ama birisi covid olmuş, biri covid olurum korkusundan işi bırakmış. Tanımadığınız insanlarıda yardıma alamıyorsunuz eve. Eşim yalandan bişeler yapıyor öyle, ama hiç memnun değilim durumdan