Arkadaşlar selam. 32. Haftada su sizmasi sebebiyle(şüphe idi kesinleşmedi hiç) 4 5 gun kadar hastanede yattım. O esnada 2 doz ciğer geliştirici yapıldı. Sonrasinda ultrason vs suyu gayet iyi oldugu icin eve çıkarıldım. Bu haftaya kadar geldik. 36+6yim. Saatler sonra 37+0 olacağım. Dün gece 5te siddetli adet ve bel sancim oldugu için hastaneye geldim. Serum verdiler. Ona ragmen nst de sancim azalmadı 60lardaydi. Yatışim yapildi. 1 hafta boyunca anne karninda tutmak icin cabalayacagim dedi doktor. Nidilat baslandi. 4. Ictim az önce. Sancim durdu gibi. Bir doz daha ciger gelistirici yapıldı. 37 diyince zaten normal haftasi olmuyor mu normal dogum olarak geçmiyor mu ? Neden sizce bu ilaclarla mucadelem ? Sorguladigimdan degil hamdolsun elbettte ama bu kadar ciddi bir mücadeleye gerek var mi bu haftada? Burada normal dogumla 35. 36. Haftasinda dogum hikayeleri de okudum. Çok uzun oldu farkindayim hakkinizi helal edin ama cevrenizden ve ya kendinizden tecrübelerinize bilginize ihtiyacim var😇😘