Kizlar selam . Bahar da polen alerjim + toza alerjim var . 6 aylık hamileyim. Doktor bu hapı verdi kullanabilirsin dedi , bu ilacı kullanan oldu mu aranzjda acaba. Hamileliğimde hiç ilaç almadım bir cekincem var tabiki doktorum verdi diye güveniyorum ama sizlere de sormak istedim şimdiden teşekürler