polyanne bende çok ağladım adetim geciktiğinde hiç şüphelenmedim bile test yaptığımda çizgiyi görünce o şoku anlatamam😁 ama annem kayınvalidem eşim içimi çok rahatlattı. 10+1 bizimde aynıyız nerdeyse😍 postunuzu görünce hemen yazasım geldi kader arkadaşıymışız😁 cinsiyet gönül isterki farklı bir meyve tadalım ama Rabbim ne hayırlı görürse 🥰🙏🏻