Eminedmrrr Kızlar 27+2 deyim. Akşamları çok fazla şişlinlik yaşıyorum gaz gibi de değil ,sizde de oluyor mu ,oluyorsa neler yapıyorsunuz
Birtane2307 Eminedmrrr aksamlari bende de oluyor ayagimi yuksek tutmaya calisiyorum koltuktan sarkitmiyorum
Burcuckmk Eminedmrrr oluyor canim resmen gaz bombasına döndum hamilelikte Artik metobolizma eskisi gibi çalışmadığından gaz yada kabizlik yaparmis bende gaz oldu cok fazla
Eminedmrrr Birtane2307 Bende öyle yapmaya çalışıyorum ama o kadar rahatsız oluyorum ki resmen yerlerde yuvarlamadık geliyor
Eminedmrrr Burcuckmk Allahım nasıl bir şey bu nasıl rahatsız ediyor oğlum da sağolsun sanki rahatsız olduğumu anlıyo daha güçlü tekmeler atıp şişkinliğe eşlik ediyor 😁