Aysegul30 Mrb kızlar 25+3 teyim kontrolümde kum döktüğüm çıktı çok sancı yapmıyordu ama bugün fena halde acaba baska bişeyden mi aynı durumda olan varmı kontrolüme var daha
Aysegul30 Kubrq yok suyu bol içiyorum zaten ne bilim korkuyorum sanki biraz erken doğum olur vs diye 2. Gebeliğim ilki 38+3 te doğdu ama gebelik tansiyonu oluşmuştu ondan dolayı korkum