Normal Dogum yaptım Pozitif denilebilir.. Kendi sancılarımla başladı kendi sancılarımlada sogumum gercekleşti. Bnki cok canı tatlı olan biri olarak basardıysam sizde basarırsınız. Inanmanız yeterli❤️ Meryem Ana Otu ve Okudugum Dualara cok kalpten inandım ❤️