Bana da hemşire ilk aşımda buz uygulamamı ve o kolumu çok kullanmamamı tavsiye etmişti. Ben ağrım olmayınca pek önemsemedim tavsiyeleri. Üstüne yattım kolumun. Ertesi gün ağrım olmuştu ama uyumayacak şekilde değil. İkinci dozda denilenleri yaptım ve hiiçç ağrım olmadı. Buz uygulayın, kolunuzu çok kullanmayın ve üstüne yatmamaya çalışın