Merhaba bayanlar yeni dogum yaptım daha 10 günlük oglum. Sarılıgı var daha oncede yazmistim. 21 le hastaneye gittik. 11 e dustu cikis yaptik bugun geri 12 ye yukselmis. Doktorum mama basla sutun yetmio demekki dedi. Varmi mamayla sarılık atlatan. Napsam gecer. Sarı tülbent vs. Işe yarar mı