Kızlar merhaba 35 haftalık olduk biz Allah nasip ederse bir kızım olacak. Size bir sorum var endişelendiğimden değil ama çok merak ediyorum benim gibi olan varmı . Bebeğimin hareketleri gayet iyi gayet hareketli ama tekmesi çok çok az nerdeyse atmıyor hiç tekme . Böyle olan varmı çok merak ettim ? Kimilerinin tekmeden canı yanıyor bende tık yok