mco ben henüz 10. Haftadayım bende düşer korkusuyla ıkınamayıp kabız oldum. Doktorum yolu açmazsan tuvaletini yapamazsın bir zararı yok dedi :)) birde geceden suya 2 kuru kayısı koy sabah suyu içip kayısıları ye dedi çok aşırı harika faydası olmadı ama rahatlattı beni canım dene istersen