Fatıma ismini çok seviyorum Fatıma annemizden dolayı koymak istiyorum amma velakin, etrafımdaki insanlar hep fatma diyor , koyduğum isim ilk oydu , ama insanlarin fatma demesinden anlami dışarı çıkıyor benim şahsi fikrim , demeyle de duzelttiremiyorum🤔 bu konuda yardımcı olabilecek annelerim varmı😊😍 Sizce Fatıma koymalimiyim