Merhabalar bugün doktor kontrolünde öğrendim bebeğim kanala girmiş. Benim ikinci doğumum kızımda aynı haftalarda kanala girmişti ama bekledi 39 a kadar yine de her bebek aynı değil aldı içimi bi korku ister istemez benim gibi olan varmı her iki bebeği de kanala erken girip ikisi de bekleyen..