Nuray11 benim kuzenimin başına geldi. O da son haftalarda öğrendi bebişin eşinin aşağıda olduğunu hatta bebişten ayrılmıştı eş. Apar topar sezeryanla aldılar bebişi. Çok şükür ikisinde de birşey çıkmadı. Bebişimiz topaç gibi 7aylık. Sizde de birşey olmaz inşallah sakın stres yapmayın.