giresun valla bende anlamadım benim e2 27 çıktı doktor iyi dedi sizin 29 çıkmış ama referans aralığı 32de büyük olmalı yazıyor. Bence googleden bakabilirsiniz mesela fsh adetin 3. Günü kaç olmalı yazdım 10un altında olması beklenir yazıyor hepsine bu sekil yazabilirsiniz. 3 doktor sorun yok dediyse yoktur diye düşünüyorum