Merhaba anneler deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim;
Temmuz sonu bebesi için bildiriyorum
1-3 ay arası;
3 adet kısa kollu badi
3 adet uzun kollu badi
4 adet alt
2 adet yelek
hastane çıkışı olarakta 1 adet tam set 3 tanede alt üst takım aldım
3-6 ay arası için;
3 adet uzun kollu badi
4 adet kısa kollu badi
3 adet askılı badi
3 adet uzun kollu üst
4 adet alt
1 tane alt üst takım
3 tane tulum aldım
Ama 1-3 ay arası olarak az almışım sanki neler eklemeliyim hemen büyürmü bilemiyorum ilk hamileliğim fikir verirseniz sevinirim teşekkür ederim şimdiden